CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 10, 2011

4 minit yang sangat2 berharga..:)



Alhamdulillah akhirnye Allah s.w.t telah mendengar rintihanku.Allah s.w.t sememangnya Maha Pendengar...
Alhamdulillah,terima kasih ya Allah......

Even hanya 4 minit tetapi ianya sememangnya sangat2 berharga buat diri saya...
Buat awak yang hampir menjadi milik saya, terima kasih sgt2 kerana telah membuatkan saya tersenyum lebar pada hari ini....hehehe..

Sememangnya 11 hari tidak mendengar khabar awk membuatkan diri saya tersangat2 rindu sama awak..sangat2 rindu...
Setiap kali lepas solat saya tidak akan putus2 berdoa supaya awak akan on9...dan saya juga tidak akan pernah bosan untuk menunggu awak on9.. 
Kadang2 kalau awk muncul dalam mimpi saya pun saya akan sgt2 gembira.....

Emak saya selalu cakap kuatkan semangat kakak...ni baru dugaan kecil....
InsyaAllah saya akan sentiasa kuatkan semangat saya sama seperti awak yang sangat2 kuat berada di sana.

Apa yang penting bagi saya ialah saya hanya mahu awak sihat dan baik2 sahaja di sana sebabnye ianya sangat2 membuatkan hati saya di sini tersangat2 tenang.
Awak jge diri awak baik2 ea..doa saya dan family2 di sini akan sentiase mengiringi awak di sana..aamin ya rabbal alamin...

Terima kasih sgt2 awk sebab awak telah byk mengajar saya erti sebuah kehidupan,kesabaran dan awak juga telah mengajar saya erti sebuah percintaan...terima kasih abang....
Saya di sini pun sama seperti awak menghitung hari jugakk.sangat2 menghitung hari.hehe.

Lebih kurang 2 minggu lagi kite akan ketemu..yeay2222....sangat2 x sabar...
Ape2 pun,insyaAllah saya janji sama awk,ayah n emak yg saya akan belajar elok2 untuk peperiksaan kali ini....

Buat ayah n emak,terima kasih sgt2..kakak sudah tidak tahu la macam mana nak balas jasa ayah n emak.terlalu besar pengorbanan ayah n emak...
Sangat2 sedih bila kakak tgk apa ayh n emak buat sekarang..
InsyaAllah kakak akan cube untuk jadi anak yang baik dan anak yang sentiasa menenangkan hati ayah n emak..

Kalau boleh kakak nak balik tiap2 minggu..
Sian sgt2 tgk ayh n emak handle rumah sendiri2 sahaja....em,sedihnya...
Ya Allah,tolong panjangkan umur kedua ibu bapaku agar aku dapat membalas jasa mereka seperti apa yang telah mereka lakukan untukku hari ini..aaamin ya rabbal alamin......

Ya Allah,aku bermohon kepada Mu ya Allah agar Kau rahmatilah dan permudahkanlah urusan kami dalam menanti hari itu tiba..aamiin....
Moga jodoh kami selalu ada dan semoga hubungan kami ini akan sentisa dirahmati oleh Mu... 
aamiin ya rabbal alamin.....

P/s : Bestieku,Ain dan kakakku,Sis Farah...terima kasih sgt2 sebab anda berdua selalu ada utk saya....selalu ada utk saya bile saya susah dan juge senang...kwn seperti anda berdua sememangnya sangat2 susah dicari..terima kasih sahabat....moga hubungan persahabatan kita akan kekal buat selama -lamanya...:)

1 comments:

za petrelli said...

sweet lah awk ning.. jom tunang ngan saye. hehhehehe